Herbapol Poznań S.A. zaznacza swoją obecność na rynku suplementów diety, wschodzącą marką BRONCHOPECT. Rozszerzenie portfolio marek to efekt polityki marketingowej firmy, która dąży do odmłodzenia swojego wizerunku.

Przekaz marki skierowany jest głównie do ludzi młodych, którzy cenią sobie swobodną komunikację i mają dosyć inwazyjnych reklam, gwarantujących im wieczne zdrowie i energię. BRONCHOPECT to wyciąg z korzenia prawoślazu, tymianku i witaminy C, czyli składników doskonale znanych wszystkim konsumentom. Dzięki

płynnej formie, syrop jest łatwy w przyjmowaniu i z całą pewnością jest doskonałym rozwiązaniem dla ludzi, którzy nie lubią, lub nie potrafią połykać tabletek.

„Wokół produktu próbujemy zbudować społeczność, która wraz z nami bawi się i wypoczywa. Podjęliśmy odważną decyzję aby symbolem marki stał się kot. Ryzyko się opłaciło. Tysiące ludzi polubiło nas na FB uczestnicząc w nieformalnych zabawach słownych, skupionych na świecie miłośników kotów. Dla wielu z nich wizyta na fanpage’u Bronchopectu stała się codziennym rytuałem. Po nasz produkt sięga coraz większa rzesza konsumentów motywowanych dodatkowo loterią z nagrodami. Wszystko wskazuje na to, że mimo mocno ograniczonego budżetu reklamowego BRONCHOPECT wkrótce stanie się naszym hitem” – stwierdziła kierownik marketingu HERBAPOLU POZNAŃ Alina Skorb-Gała.

„Traktujemy BRONCHOPECT jako nowoczesną markę, która pozostawia klientowi swobodny wybór. Każdy może być przyjacielem marki, nie każdy musi jej używać. Za nasze działania nie żądamy reakcji zakupowej, choć w przypadku loterii uczestnictwo jest obarczone taką koniecznością. Zapraszamy do nieskrępowanej zabawy pod egidą BRONCHOPECTU, wystarczy zerknąć na fanpage. Unikatowa formuła reklamowa, szczególnie jak na rynek suplementów diety o prozdrowotnym charakterze, zadziałała. Jesteśmy szczególnie wdzięczni naszemu zleceniodawcy za odwagę jaką się wykazał i za zaufanie jakim nas obdarzył. 

Praca z tak postrzeganym produktem stała się czystą przyjemnością tym bardziej, że jej efekty zaskoczyły nas wszystkich.”, podkreśla dyrektor zarządzający agencji reklamowej EXPANSJA ADVERTISING, której powierzono opiekę nad marką. 

„To nie koniec! Dopiero się rozkręcamy. Konkurencja nie nadąży za nami.”

HERBAPOL POZNAŃ wszedł w XXI wiek z energią i wigorem, o który pewnie nikt by go nie podejrzewał.

Kampania reklamowa składa się z dwóch edycji – konkursu fotograficznego „Kocikon” oraz, trwającej obecnie loterii „Drap nagrody”. W komunikacji wykorzystano ogólnopolskie stacje radiowe, lokalny outdoor, materiały POS i internet.

zobacz wszystkie