POS MANAGER

POS – Potrzebny Od zaraS

Wśród wielu złożonych działań prowadzonych przez dział marketingu znajduje się codzienna komunikacja z przedstawicielami handlowymi oraz dystrybucja materiałów reklamowych.

Materiały POS, gadżety, indywidualne budżety regionów wymagają skutecznych i precyzyjnych narzędzi do zarządzania zasobami.

Takim narzędziem jest właśnie POS Manager, który redukuje koszty osobowe obsługi logistycznej, pozwala precyzyjnie śledzić przepływ materiałów reklamowych zarówno przez dział marketingu, jak i przez przedstawicieli handlowych. W każdej chwili gwarantuje dostęp do informacji i posiadanych zasobów.

POS Manager pozwala także na śledzenie tendencji oraz statystyk wykorzystania materiałów promocyjnych, ich analizy i w efekcie optymalizacji kosztów.

Dodatkowo Expansja Loyalty wspiera dział marketingu przejmując obowiązki organizacji dostaw, codziennej komunikacji z przedstawicielami oraz ewentualnych reklamacji.

POS Manager sprzężony z programem lojalnościowym może stanowić także doskonałe narzędzie do rozliczenia pracy przedstawicieli handlowych usprawniając ich działania i zwiększając zdolność do samodzielnych decyzji w ramach posiadanych kompetencji.

Po co POS Manager?

POmóż Sobie

  • Gdy dział marketingu przytłacza nadmiar obowiązków
  • Gdy odczuwasz potrzebę delegacji zadań na zewnątrz w celu optymalizacji kosztów
  • Gdy chcesz zwiększyć efektywność współpracy z działem handlowym
  • Gdy interesuje Cię optymalizacja wykorzystania materiałów reklamowych