Przełamanie rynkowych standardów
Koncepcja projektu zakłada abstrakcyjność połączoną z wyrazistością informacji o produkcie. Nasze wyraziste patterny zostały stworzone przez graficzki, przez co są unikatowe – dla każdego produktu powstaje zawsze jeden niepowtarzalny wzór. Nie jest to grafika stockowa, nie jest to grafika tworzona przez AI. Efektem miało być przyciągnięcie uwagi odbiorcy i szybkie dostarczenie mu niezbędnych informacji o danym wyrobie.
Żywa kolorystyka i zastosowanie kolorowych wzorów przełamały dotychczasowe standardy panujące na rynku. Jednocześnie zastosowane elementy są czytelne i atrakcyjne dla szerokiej grupy wiekowej. Odważne, ale uniwersalne.
W produkcji opakowań został użyty lakier UV – nadający błysku wybranym elementom, takim jak: logotyp, nazwa produktu oraz obszar graficzny. Z kolei folia Soft Touch, doskonale kontrastująca swoim matowym wykończeniem, nadaje powierzchni druku miękkie i aksamitne wrażenia w dotyku. Takie połączenie pozwala uzyskać elegancki i wyrafinowany wygląd opakowania, który sugeruje konsumentowi wysoką jakość produktu.