Lisner - kreacja etykiet opakowań

Projekt konkursowy, który już na pierwszym etapie podbił serce naszego klienta.

Dlaczego? W tym małym opakowaniu udało się zawrzeć opowieść o kulinarnej przygodzie. Wszyscy poczuli klimat i smak różnych kultur.

Nasz agencja pomogła we wdrożeniu produktu do punktów sprzedaży wspierając handlowców starterpackiem – zestawem promocyjnym dedykowanym kupcom w sieciach handlowych.

Przebieg realizacji

Oczekiwania klienta:

Zaprojektowanie opakowań nowego sub-brandu „Kuchnie świata”  będącego częścią linii „Śledzik na raz”.

Analiza tła:

Produkt został przygotowany podczas lockdownu, co bez wątpienia miało wpływ na to, co przyjęliśmy jako podstawę tworzenia projektów. Uwzględniając sytuację w jakiej wszyscy się wówczas znaleźliśmy, stworzyliśmy atrakcyjny przekaz:

„Jeżeli nie możesz wyjechać w wymarzone miejsce, to chociaż może jego cząstka przyjdzie do Ciebie”.

Tak rozpoczęło się poszukiwanie motywów, które zostały wykorzystane na opakowaniach, doskonale obrazujących ich zawartość.

„Kuchnie świata” to unikalny projekt w portfolio marki Lisner. Mamy nadzieję, że doczeka się kontynuacji.

Pobierz wzór briefu i wyślij do nas!

Skontaktuj się z nami