Strategia to plan działania, który pozwala osiągnąć wyznaczone cele w określonym czasie, wykorzystując dostępne zasoby w sposób jak najbardziej efektywny. Przygotowując strategię wyznaczamy cel, robimy analizę i wyciągamy wnioski.

Co jednak w sytuacji, gdy strategia ma obejmować aż 5 lat i uwzględniać, w każdym swoim punkcie, dynamicznie zmieniający się styl życia ludzi, kulturę oraz zmiany klimatyczne? Z takimi wyzwaniami zmierzyliśmy się w przypadku budowania strategii dla Vents Group.

Cel to podstawa

Klient powierzył nam analizę swojego położenia na rynku i weryfikację oferty. Ponadto naszym zadaniem było te dogłębne określenie grupy docelowej oraz zaplanowanie działań w taki sposób, aby osiągnąć założony cel w ciągu nadchodzących 5 lat.

Kolektywne działanie

Dążąc do wypracowania strategii organizowaliśmy warsztaty i sporo sesji burzy mózgów – zarówno w wewnętrznym gronie, jak i razem z zespołem Vents.

Odbyliśmy wiele dyskusji. Nie zawsze miały one łatwy przebieg, ale finalnie były niezwykle owocne i przybliżające nas do zrealizowania celu.

Czas decyzji

A później nadszedł czas decyzji. Co robimy, w którą stronę idziemy? Przecież każdy nasz pomysł z zasady jest najlepszy…

Po kilku miesiącach intensywnych badań, analiz i hektolitrów wypitej kawy powstała ona: Strategia 2025-2030.

Wyzwanie wciąż trwa

Przed nami istna rewolucja – zmiana struktury zarządzania markami, porządki w portfolio oraz nowa komunikacja – w 100 % dopasowana do potrzeb klientów Vents Group. Teraz razem z zespołem Vents czuwamy nad wdrażaniem zmian i ich jakością.

To będzie niezwykle ciekawe 5 lat!

Pobierz wzór briefu i wyślij do nas!

Skontaktuj się z nami