Co powstanie z połączenia… ZOO i loterii? ZOOTERIA! Jesienią 2024 r. zaproponowaliśmy zabawę właśnie w takim klimacie klientom Galerii Krakowskiej. I wiecie co? To był strzał w dziesiątkę! Stworzyliśmy fantastyczną loterię, która przyciągnęła uwagę nie tylko dzięki nagrodom, ale także nietuzinkowej warstwie wizualnej.

Zwierzęcy instynkt… wygrywania

Wyzwaniem, jakie postawiono przed naszą agencją, było stworzenie unikatowego wydarzenia loteryjnego. Takiego, które będzie wyraźnie wyróżniać się na tle innych loterii w konkurencyjnych centrach handlowych.

Wyróżnikiem miała być nie tylko sama tematyka eventu, ale również aspekt wizualny całego przedsięwzięcia. Zaczęliśmy zatem poszukiwania koncepcji w środowisku, która zwraca uwagę większości ludzi i która zawsze budzi wiele pozytywnych emocji. Postawiliśmy na wątek zwierząt! A chcąc ubarwić jesienną rzeczywistość zdecydowaliśmy się pójść jeszcze dalej i wybraliśmy klimat egzotycznej dżungli.

Kompleksowe działania

Zakres naszych prac obejmował stworzenie koncepcji wizualnej i zaprojektowanie całej strefy. Pozyskaliśmy również atrakcyjne nagrody od partnerów całego wydarzenia, z którymi mieliśmy bezpośredni kontakt. Co więcej, zajęliśmy się także obsługą prawną i formalną loterii.

Było co robić, bo cała loteria trwała od 9 do 21 września. Wiedzieliśmy zatem, że w dłuższym okresie musimy zaproponować coś, co utrzyma atrakcyjność zabawy przez cały czas jej trwania.

Dżungla w centrum Krakowa

Tematyka zwierząt dała nam mnóstwo zabawy i atrakcji. Oprócz samego mechanizmu loterii, który był bardzo przystępny dla klientów Galerii Krakowskiej, zaoferowaliśmy im również walory edukacyjne, prezentując ciekawostki o egzotycznych zwierzętach. Było to uzupełnienie efektownej strefy, którą zaprojektowaliśmy.

Czy wiedzieliście np. że pióra strusia są tak delikatne, iż w wielu muzeach używa się miotełek ze strusich piór do odkurzania eksponatów? Klienci Galerii Krakowskiej już doskonale to wiedzą.

 

 

 

Sama strefa dawała też znakomite odprężenie dla oczu. Zbudowaliśmy małą dżunglę w samym centrum Krakowa! Bogactwo rozmaitych kolorów – w szczególności zieleni – dało możliwość przyjemnego relaksu dla osób przebywających wówczas wewnątrz galerii handlowej.

Z kolei starannie wybrane hostessy sprawnie przeprowadziły cały proces loteryjny, a także stanowiły źródło wyczerpujących informacji o zabawie.

Każdy lubi niespodzianki

Chyba każdy z nas lubi niespodzianki, dlatego idąc tropem, oparliśmy mechanizm nagród właśnie na tym. Uczestnicy loterii, po dokonaniu zakupów na określoną kwotę, przystępowali do losowania nagród-niespodzianek.

Wprowadziło to intrygujący element całej zabawy i rozbudziło ciekawość uczestników, którzy do samego końca nie wiedzieli, o co grają.

Karty podarunkowe, książki, kosmetyki czy też urządzenia elektroniczne… Było o co grać!

Każdy z uczestników już teraz wie, że dżungla to nie tylko bogactwo flory i fauny. To także bogactwo fantastycznych nagród.

Pobierz wzór briefu i wyślij do nas!

Skontaktuj się z nami